Select Page

V četrtek, 15. 6. 2023, smo se ob 3. uri zjutraj dijaki 1., 2. in 3. letnika ekonomske gimnazije odpravili na našo zaključno ekskurzijo v Italijo.

Po 8-urni vožnji z avtobusom smo se vkrcali na ladjico, ki nas je odpeljala do Benetk. Najprej nam je naša vodička predstavila znamenitosti in nas popeljala do Markovega trga. Nato pa smo imeli čas, da si nekaj pojemo in da si kupimo kakšen spominek. Po končanem ogledu Benetk smo se vkrcali na ladjico in se nato z avtobusom odpeljali do hotela. Ker smo do večerje imeli še kar nekaj časa, smo se lahko šli ohladit v bazen. Po končani večerji smo odšli vsak v svojo sobo, kjer smo se sprostili in si odpočili.

Naslednji dan smo zjutraj vstali in odšli na zajtrk. Po končanem zajtrku smo si v svojih sobah spakirali naše stvari ter odšli na avtobus, ki nas je odpeljal do zabaviščnega parka Gardaland. Dobili smo vstopnice in nato po skupinah odšli vsak svojo pot. Hiteli smo z ene vožnje na drugo, saj smo želeli poskusiti vse in nismo želeli, da nam zmanjka časa.

Ob 16. uri smo se od Gardalanda poslovili in se odpravili nazaj domov, proti Sloveniji. Po 8-urni vožnji smo pred šolo prišli okoli polnoči. Poslovili smo se drug od drugega ter se odpravili domov na zaslužen počitek.

Sara Sofia Kosednar, 1. a

IZJAVE DIJAKOV

V Benetkah je bilo zelo poučno, saj smo videli veliko starih zgradb. Špela
Gardaland je bil izjemno zabaven, saj so bili skorajda vsi vlakci smrti. Larisa
Občutki na izletu v Gardalandu so bili neverjetno zabavni in navdušujoči. Až
V Gardalandu so bile vožnje super, saj se še nikoli nisem vozila s kakšnimi podobnimi napravami. Zala