Select Page

21. mednarodni festival Več znanja za več turizma je potekal v sredo, 31. januarja 2024 v času sejma ALPE-ADRIA na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani. Sodelovalo je 28 srednjih šol in višjih šol iz Slovenije in tujine (Hrvaška, Srbija, Bosna in Hercegovina, Italija).

V šolskem letu 2023/2024 je Turistična zveza Slovenije, v sodelovanju z Zavodom RS za šolstvo in Centrom RS za poklicno izobraževanje, organizirala 21. mednarodni festival Več znanja za več turizma na temo OKUSNI ZAKLADI.

Sodelovanje na festivalu vključuje pisno predstavitev turističnega produkta, izdelavo promocijskega spota in predstavitev na sejmu.

Letos je Ekonomska šola Murska Sobota sodelovala s projektom  ODOMAŠ NA DIVJEM VZHODU  in prejela po oceni komisije zlato priznanje –  za sodelovanje na vseh treh področjih ocenjevanja (za projektno nalogo, promocijski spot in predstavitev na tržnici).

Člani projektnega tima so  bili  dijaki 4. C oddelka ekonomski tehnik Lana Bukovec, Lučka Lukač, Matjaž Magyar, Nastja Nemec, Gašper Recek, Žana Škerget, Samira Škraban ter profesorici mentorici Nataša Šiplič Šiftar in Cvetka Gomboc Alt.

 

OPIS PROJEKTA IN PREDSTAVITEV IDEJE

Pri pripravi projekta smo se  v okviru TALENT LABa, norveški mehanizem (nosilec projekta je Pomurski tehnološki park), povezali z lokalnim podjetjem Grede Tešanovci, d. o. o. , pridelovalci paradižnika, ki so ustanovitelji gostišča Zlato polje. Skupaj smo si postavili izziv “Popestritev ponudbe v gostišču Zlato polje”.

V okviru postavljenega izziva, smo naš projekt, na temo Okusni zakladi: Lokalni kulinarični spominki s trajnostnim pridihom, poimenovali »Odomaš na divjem vzhodu«. Odomaš je prekmurski izraz za pojedino po delu. Odomaš na divjem vzhodu predstavlja tridnevno doživetje, kjer gostje najprej pobliže spoznajo lokalne ponudnike in njihovo delo, se naučijo kuhati bograč z znanim kuharjem in s sommelierjem pripravijo svojo mešanico vina, ki bi jo ponudili k bograču.

Namen turističnega produkta Odomaš na divjem vzhodu je pripraviti turistično ponudbo za hotel Zlato polje, ki se bo nahajal v Tešanovcih. Naš projekt bi pripomogel k razvoju turizma v Prekmurju, ki na tem področju zaostaja za ostalimi slovenskimi regijami.

Cilj našega doživetja »ODOMAŠ NA DIVJEM VZHODU«  je tako spodbujati trajnostno potrošnjo, podpirati lokalno gospodarstvo in kulturno dediščino ter hkrati obogatiti izkušnjo obiskovalcev. Prav tako pa želimo tudi obuditi stari izraz, ki je bil že pozabljen – ODOMAŠ.

Mentorici: Nataša Šiplič Šiftar in Cvetka Gomboc Alt

Dostopnost