Select Page

13.3. 2024 je potekal 18. mednarodni sejem učnih podjetij, na katerem je razstavljajo 38 učnih podjetij iz Slovenije in tujine (Hrvaška, Srbija). Sejem je  organizirala  Srednja ekonomska šola Celje.  Dijaki so s svojimi podjetji imeli stojnice, na katerih so potekala poslovna srečanja in sklepali posle.

Učno podjetje UP LJUBLJENČKI NA PATRULJI d.o.o., organizacija doživetij z živalmi, iz Ekonomske šole Murska Sobota, je doseglo mesto v samem vrhu.  Uvrstili so se med TOP 10 najboljših podjetij.  Dijaki 3. c oddelka, pod mentorstvom Nataše Šiplič Šiftar, so s svojo predstavitvijo prikazali veliko kreativnosti, inovativnosti in podjetnosti. Tako so s svojo idejo, v veliki konkurenci, prepričali  komisijo, ki je ocenjevala izvirnost poslovne ideje, poslovni načrt, promocijsko gradivo in predstavitveni intervju.

Dijaki 3.c so ustanovili povsem inovativno podjetje,  ki organizira doživetja z živalmi in poskrbijo za nepozabne trenutke v družbi živali. To omogočajo z  organizacijo taborov za otroke, organizacijo rojstnih dni v družbi živali, organizacijo terapij z živalmi ter z izdelavo albumov in filmčkov.

V njihovem podjetju si prizadevajo k reševanju problematik, ki nas danes spremljajo že skoraj na vsakem koraku. Želijo:

  • Osrečiti in zadovoljiti stranke vseh starosti.
  • Vzpodbujati ljudi k aktivnosti in socializaciji.
  • Krepiti fizično, kognitivno in psihično zdravje.
  • Ter pomagati ljudem, ki se počutijo nenaklonjeni, imajo mogoče občutek neodgovornosti ali pa se spopadajo s slabimi mislimi, psihičnimi težavami in z ostalimi problematikami, ki so se pojavile v obdobju Corona virusa in po njem.

So izvirni in edinstveni (še posebej ponudba terapij z živalmi v podjetjih in drugih ustanovah).

Povezujejo se z domačim trgom, s čimer pripomorejo k trajnostnemu razvoju domačega trga. (živalski vrtovi, zavetišča, kmetije). Skrbijo za dobro počutje in zdravje, kar moramo v prvi vrsti najbolj ceniti.

Sejem učnih podjetij je enkratna priložnost, da dijaki prikažejo svoje delo širši javnosti in tudi v praksi doživijo svoje prve poslovne izkušnje – promocija podjetja, trgovanje, navezovanje poslovnih stikov.

Cilji takšnega tekmovanja so širjenje in poglabljanje pomena učnih podjetij, odkrivanje in spodbujanje inovativnih dijakov, motivacija za nadaljnje delo in spodbujanje druženja mladih iz različnih šol.

Dostopnost